Las Vegas 9

26 september 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag de collectie Classiccars bezocht in het LinQ Casino , fantastische verzameling , er stond ook een 1968 Mercedes benz 560 SL roadster waar ik na onderhandelingen een bod op heb gedaan en uiteindelijk gekocht heb , wordt volgende maand naar Duitsland verscheept , Vulkaanuitbarsting gezien aan de strip , en naar oud Las Vegas gereden waar het allemaal begonnen is in Freemont street  hier is een overkapping over de volledige lengte een breedte van de straat waarop beelden worden geprojecteerd , overal artiesten op straat , podia met live bands en overal wat te doen , enorme sfeer , daarna terug op de stip de beroemde fonteinen op muziek van hotel Belliago gezien , enorm indrukwekkend

1. Minie en Hans:
    27 september 2017
    Past de Mercedes in de garage ? Of toch maar weer een Groninger boerderij zoeken.. Het wordt zo wel een onvergetelijke reis.
    We komen hem bekijken , als hij aangeland is....
  2. Tonnie:
    28 september 2017
    Jeetje Feye wat mooi! ga je ook nog een chauffeur inhuren? of ga je de auto's en motor wel echt zelf besturen. haha
  3. Wilma:
    28 september 2017
    Jemig Feije, ik dacht dat je jezelf laatst toegesproken had om geen auto erbij te kopen. Je mag de schuur wel weer gaan uitbreiden (welke kant nu op?) (ha, ha). De auto ziet er wel mooi uit!!
  4. Aldert en Ted Bathoorn:
    30 september 2017
    Hier in Appingedam staat nog een heel mooi grote woonboerderij met alles erop en eraan met stallen en veel land.