San Francisco

13 september 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vandaag San Francisco bezocht , boottocht gemaakt rondom Alcatraz en onder de GoldenGate bridge door , gegeten op Fishermanns Warf , gereden in de oude tram over de steile heuvels naar Chinatown en daar geschopt , vannavond zijn de motoren gekomen en hebben we voorbereidingen getroffen voor de reis , morgen een rit langs de kust naar Santa Maria , 445 km

1. Minie en Hans:
    Halle Gerard en Feye,
    Ziet er goed uit, we zijn benieuwd naar jullie verhalen .
    Veel plezier ..
  2. Ans:
    Hoi Mannen,
    De motoren zijn er en nu kan het echte werk beginnen. Geniet er van en heel veel plezier!
    Een dikke knuffel van mij .
  3. Grietje Meter:
    13 september 2017
    Hallo Feye en Gerad, geweldig dat we jullie zo kunnen volgen.Ik wens jullie een hele fijne vakantie.
  4. Wilma:
    Nou Feije, blog is goed gelukt en leuke foto's! Ben benieuwd hoe het jullie is vergaan vandaag op de motor. Dat is wel een lange rit zeg...445 km. Geniet er van met zijn beiden!!