Mariposa naar San Francisco

1 oktober 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

vandaag van Mariposo naar San Francisco , na Mariposa was het een enorm droog gebied , alle gras was over vele kilometers overal goudgeel enige plek waar het groen was , was een plek waar men irrigatie toepaste hier werden verschillende vruchten gekweekt , verder een redelijk saaie rit waarbij je goed op moest letten , met 6 banen tegelijk met zijn allen op naar San Francisco met de nodige files , leuke ervaring was nog de enorm lange tolbrug over de San Francico bay waar we overheen kwamen , mooie blik over de baai en vliegtuigen over je heen die de landing inzetten naar San Francisco AirPort

1. Annelies:
    2 oktober 2017
    Mooie foto's weer.vandaag zijn we wel even heel bezorgt wakker geworden ivm de schietpartij in las Vegas .maar zoals ik lees zijn jullie daar gelukkig niet, knuffels van ons en probeer te genieten.💞😘
  2. Frits Jager:
    2 oktober 2017
    Wat een prachtige reis is het toch. Afwisselend heb je het over de grote stad en grote natuurgebieden. Het lijkt of alles groot is aan Amerika, behalve wellicht de prijzen van klassieke auto's 😄 Het is leuk om je zo te volgen en de vele filmpjes en foto's te zien.