Mesa Verde terug naar Flagstaff

23 september 2017 - Flagstaff, Arizona, Verenigde Staten

In Mesa Verde was de hele nacht onweer en veel regen , de eerste 100 km hebben we hier veel last van gehad ook door de sterke wind , gaande weg werd het steeds beter bij het Indianengebied van de Navajo,s was het weer mooi weer (Halfweg de route van  500 km ) zijn nu aangekomen in Falstaff hier is zon , wel met veel wind , morgen 330 km naar Las Vegas  dan zijn we uit het slechte weer gebied en kunnen eerstmaal relaxen we hebben daar nu 3 dagen extra

1. Ginie Kleinlugtenbeld:
    24 september 2017
    Prachtig! Feije!....Hoop dat je heel erg geniet! Groetjes Ginie.
  2. Wilma Zwerink-Hulsebosch:
    Mooi land Feije! Wij hebben grotendeels jouw route gereden in 1993 maar ik zie nu nog steeds alles voor me als ik je berichten lees!
    Las Vegas: bizarre stad in de woestijn. Geniet ervan👍
  3. Tonnie:
    24 september 2017
    Prachtige foto's Feye! Geniet nog van je mooie reis. Groetjes van ons uit Zwolle