Las Vegas

25 september 2017

liVandaag de Strip (Las Vegas Boulevard ) bezocht hotel /casino The Venetian bezocht schitterend hotel , waar ik al eens met Mieke een aantal dagen verbleef , casino de Paris bezocht en door de straten van Parijs gewandeld , de indruk is gecreëerd of men  s,avonds door loopt  met verlichting en hemel etc en alle winkels / bakker / restaurants  zijn open , ook Ceasars Palace bezocht , hetzelfde verhaal je waant je midden overdag alsof je s'avonds door Rome loopt met de fonteinen /verlichting etc ook een heel speciale zaak bezocht waar je allerlei verzamelstukken van bv Elvis , tot Madonna bv gesigneerde foto's etc , gitaren van popsterren , oude Wurlitzers etc , echt mooi

Morgen gaan we een uitgebreide collectie classic oldtimers bezoeken en s'avonds naar de fonteinen op muziek voor het Belliago en bij Treasure Island een zeeslag meemaken waarbij het schip ook echt zinkt ( zo groot als een VOC schip ) en een uitbarsting van een Vulkaan aan de Boulevard

1. Ginie Kleinlugtenbeld:
    Prachtig daar Feije!
  2. Aldert en Ted Bathoorn:
    26 september 2017
    Geweldig jullie genieten echt he super man nog veel plezier.
  3. Janet van der meer:
    26 september 2017
    Wat een mooie reis feije met mooie herrinering en allerlei indrukken.
    Geniet er van.
  4. Tonnie:
    Hoi Feije,
    Wat bijzonder voor jou! Ook de herinnering dat je daar samen met Mieke bent geweest raakt mij al als ik het lees, ppff! Dat zal jou dan ook helemaal wat doen (sterkte), ik hoop toch dat je er nu ook net zo van kunt genieten. zo te horen is het allemaal prachtig om mee te maken. Groetjes van ons uit Zwolle.
  5. Grietje Meter:
    26 september 2017
    Prachtig Feye, vanmiddag ben ik bij Aldert en Ted geweest en heb daar de filmpjes ook gezien. Geweldig mooi. Zelf ben ik net terug uit Portugal. Veel plezier nog samen.